Huvva!

God middag!
Jag har legat på sofflocket hela dagen. Jag var vaken flera timmar i natt. Mådde såå fruktansvärt illa hela dagen igår. Var yr och kände att jag tappade balansen flera gånger när jag jobbade. Så idag är jag hemma och det var nog tur. Samma visa idag + denna galna trötthet. Jag sitter o gäspar Minst var 5e minut. Hela dagen alltså. Jag har aldrig vart med om maken. Ätit har jag knappt gjort heller. Ingen aptit. Svårt att stoppa i sig mat när man mår så himla illa. Jag hoppas att det vänder snart.

Nu ska jag gå ut med Alfons. Han är helt tokig igen. Löptikar här i byn! Hata!!!! Igår rymde han två gånger på morgonen så L ringde från dagis och undrade om vi saknade en hund! Pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0