Morsning!

I natt sov jag bättre än på länge. Jag minns bara att jag vaknade upp en gång (rekord) vid halv sju. Helt otroligt. Men jag var sjukt trött när klockan ringde strax efter sju. Huvvaligen! Men det var bara att pallra sig upp. Det är inte så ansträngande på morgonen tack och lov. Jag behöver bara öppna dörren till Alice rum så vaknar hon och studsar upp glad i hågen. Sååå skönt!
Jag funderar mycket på hur otroligt fin hon är. Inte bara på utsidan utan även på insidan. Så oroligt snäll och omtänksam. Hon är väldigt mån om sina nära och kära. Jag kan inte fatta att P och jag har fått henne att bli en sådan underbar liten person! Jag är så himla STOLT!

Min läkare ringde igår och vi pratade länge. Han är så fantastiskt bra och förstående. Han förklarar allt noga och redogör både för och nackdelar. Det känns som att han verkligen bryr sig och det är inte många läkare som får en att känna så.
Nu blev jag åter igen sjukskriven och har även fått en ny medicin som ska få mig att sova. Det är skönt att slippa tänka på jobbet och känna stressen över att "skynda" tillbaka.

Nu ska jag försöka orka ta mig ut med vovven!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0