Länge sen...

Va fan... Nu klipps det naglar igen!!!! Jag dör snart. Vidrigt!

Själv är jag sjuk. Nej jag är inte hypokondriker, jag har bara jäkligt dåligt immunförsvar. Undrar dagligen varför? Jag äter bra och varierat, rör på mig mkt dagligen, röker inte, dricker alkohol ytterst sällan. Vad har jag gjort för ont?
Jaja, förra vecka jobbade jag i alla fall med feber och allmänt dåligt tillstånd så jag lär väl få dras med detta nu. Febern är borta nu i alla fall och jag är mest dunderförkyld. Igår kväll var rösten nästan helt borta. Hihi, lät som en kille i tonåren nästan ;)
I natt vaknade jag av att Alice la en spy precis vid mitt ansikte. Luktade inte hallonbåtar!!! Jag hulkade och tog barnet o ställde henne i duschen. P fick ta reda på spyan! Haha :) Lilla pluttan var helt slut och tvärsomnade så fort jag lade henne i sängen. Men då hade jag svårt att somna. Har men från när hon hade magsjuka som 6-månaders bebis. Vaknade av att jag hörde att Alice chippade efter andan och såg att hela hennes ansikte var fyllt av kräka och hon kunde inte andas! Fyyy vad hemskt det var. Jag trodde hon skulle dö. Sov inte på flera nätter!
I alla fall så har Alice "bara" kräkts en gång till idag, vid lunch. Iofs så har hon knappt ätit något men nu tror jag att det är rätt lugnt, hoppas om inte annat!

Nehe, filmdags innan sängen! Snart dags för jobb igen. Helgerna går fasligt fort :(

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0