Antagningsstopp

Läste nyss att det är antagningsstopp till utbildningen pga ekonomin i kommunen. Fy tusan säger jag bara :(
Jag har inte fått något brev ännu och kontaktade både Viadidakt + skolan i veckan för att se hur det ligger till (framförhållning?) men har bara fått svar från skolan. Han skrev att det inte ska vara några problem, men nu vet man ju inte längre! :(
Jag som äntligen tagit tag i detta och verkligen vart glad och förväntansfull. Vill bara gräva ner mig. Är det meningen att jag ska städa hela livet? :((

Hoppas ni har en mysig fredag!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker det är JÄTTEBRA att du börjat ta dig ur något dåligt och mot något bra! Ge inte upp nu! Skulle inte detta funka så finns det jättemånga högskoleutbildningar som har sen antagning och som man kan läsa på distans redan från januari. Det kan vara ett sätt att bara få ett andrum inför nästa ansökningsomgång då du kan söka precis vad du vill till hösten! Kram!

2012-01-07 @ 14:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0