Fina ögon!

Oj oj säger jag bara. Ögonen blir bara värre och värre ikväll. Nämnde jag att jag inte bara har öroninflammation utan även ögoninflammation?! En liten fröken har smittat mig. Hon är bra nu, så nu är det min tur... Fasen vad oskönt det är!
Svullet, rinnigt, geggigt, kliit sammanfattar det rätt bra. Örat är ok nu! Bara yttepytteont och halvdöv, men det är faktiskt rätt skönt när man har en liten tjatmoster med ett hett temperament. Hon behöver gå till förskolan snaaaart! Min energi är på botten och har varit där sedan en vecka tillbaka så ni kan ju gissa att Alice börjar bli uttråkad av att sitta inne! Pappan i huset har ju också vart sjuk men mår bra nu. Föresten fyller han år om ett par timmar, och jag har inte köpt något. Jag är alltid ute i så god tid ;)

När jag låg på soffan i efm så bäddad P rent i sängen, tvättade, vek ren tvätt och stoppade dem på sina platser, dammsög hela huset, plockade ur diskmaskinen, bar in en kubik ved och lagade mat... Behöver jag säga att jag har världens bästa sambo? :) Dessutom matade han mig med chokladbitar efter att jag vart duktigt och fått ögondroppar! Han kan han!

Nu ska jag sova, försöka iaf. Obehagligt att kolla på film med bara ett öga! Tänk vad bortskämd man är!

Kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0