Framtiden?

Jag börjar nästan tycka att det är läskigt att läsa horoskop. Dem stämmer såå ofta in på hur mitt liv är!

Dagens säger ju ganska mycket. Inget blir som det var tänkt. Jag har väldigt svårt för att luta mig tillbaka och hitta en lösning. Jag deppar ner mig totalt och ger upp allt istället. Blir en riktig surtant- och jag HATAR det, milt sagt. Varför orkar jag inte kämpa?
Det kanske kan bli ett av mina årslöften. Jag ska nog skriva ihop en lista med mina dem och dela med er.
Då har jag lite mer press på mig att fixa allt som jag drömmer om, för drömma, det är jag bra på!

För tillfället ligger jag i sängen och stirrar i mörkret och lyssnar på när Alice o P pratar. Tänk att den lilla tjejen är vår! Hon är verkligen helt fantastisk och hon får mig att le och skratta så mycket varje dag. Hon har blivit så stor och pratar så fint och mycket. Klok liten tjej! Hon har många fina tankar inom sig som är fina att lyssna på! I morse klappade hon mig på kinden och sa "jag tycker om dig mamma, jätte jätte mycket" med sin lilla lena röst. Då skulle man kunna äta upp henne! Underbara barn!

Jag borde sova eftersom jag ska upp vid 5, men det är svårt när man vänt upp och ned på dygnet! :(
Wish me luck! :)

KRAM o godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0