Måndag idag!


Om du tänker dig att du har gråtit i 5 år i sträck.... Ungefär så ser mina ögon ut idag! Sååå svullna! I natt vaknade jag av panik- fick inte upp ögonlocken! Det är verkligen såå obehagligt. Jag famlade mig upp och in till toaletten och försökte tvätta rent ögonen med ljummet vatten. Det är så svårt när gegget sitter i fransarna. Till slut fick jag bort det och kunde traska tillbaka till sängen igen.
Idag känns halsen värre än igår. Men som jag sa- nu när jag äter penicillin blir jag målet för ALLA baciller som är här hemma! Blä :(

Sitter och värmer mig framför brasan.. Alfons verkar inte vilja gå ut idag. Han sover som ett litet barn i soffan :)
Resten av familjen sover också fortfarande. Dygnet är upp och ned nu när vi alla vart hemma så länge! Men imorgon får nog Alice börja sin vecka som vanligt.. Hon har bara hostat litegrann i natt..

Ha en skön start på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0