Redan helg igen!

Fredagen är kommen. Jag tycker inte det är annat än fredag och söndag. Veckorna bara springer förbi!

Helgen är helt oplanerad. Det blir så när man är sjuk. Jag törs inte planera in något för då mår jag sämre när man gått och längtat efter att få göra något. Det bästa är att vara impulsiv, då behöver man inte bli besviken.

Det blev inte mycket sömn i natt. Eftersom jag sov så mycket igår så kunde jag ju såklart inte somna på kvällen. Sista gången jag tittade på klockan var den 02.50. Och sen ringde klockan vid 7 igen. Däremellan var jag uppe 2 ggr (kisspaus + släppa ut katten)
Men det ska nog gå bra ändå. 4 timmars sömn är absolut överkomligt, men mindre än det så blir det jobbigt.

Jag sitter nyduschad i soffan. Det blev så dumt. Jag försöker undvika att duscha på morgonen/fm eftersom jag har problem med hälsan. Framför allt öronen som är väldigt känsliga! Det är inte så smart att gå ut med blött hår (tar hundra år innan det torkar, såå tjockt!!) så jag blir nästan alltid sämre efter att ha gjort det, men idag var jag tvungen eftersom jag ska iväg snart. Jag har alltid mössa, och i bland även luvan på jackan över, men det tycks inte hjälpa eftersom jag har åkt på öroninflammation 2 ggr på 1 månad.
Jag hoppas verkligen att jag inte blir sämre nu. Ska torka det så mycket det går innan jag går ut iaf!
Föresten hade jag sååå ont i halsen i går kväll. Var tvungen att ta Alvedon men det hjälpte inte. Varför är det alltid värre på kvällen och morgonen? Det är alltid så! Nu känns det ok igen! Konstigt det där.

Måste slå in paket nu och göra mig i ordning!

Ha en fantastisk fredag!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0