Illamående

Jag kan inte sova. Mår så fruktansvärt illa. Jag antar att det är all nervositet. Jag kan inte tänka på något annat och kroppen börjar känna av allt nu. Puh! Jag längtar tills det är över! Hoppas hoppas att jag får må bra snart. Den här svackan gör mig tokig. Jag har hellre influensa o magsjuka samtidigt i flera veckor än att må såhär dåligt psykiskt! Urk :(

Fick föresten sms från mamma igår. Dem är i paradiset. Sol, värme, paraplydrinkar o rasta-musik! I loooove it all!! Det gör ju inte mitt mående bättre. Fan! Jag skulle verkligen behövt en semester nu! Men den är härligt att höra att dem har det så fantastiskt!

Idag var det ridning som vanligt för lillan! Hon älskar att "rida såå fort" (=trava). Men det märks att hon är lite liten ännu. Hon har lite svårt att koncentrera sig och lyssna. Tittar på omgivningen och pratar om att fika osv när hon rider! Haha! Ibland är den obligatoriska fikan efteråt mest viktig! Gullungen! Det är kul med barn och hon är den/det enda som kan få mig att skratta för tillfället! Här om dagen kramade och pussade hon mig och sa "jag kommer aldrig glömma dig". Jag vet inte vart hon hört det, och först fick jag en skrattattack men sen började jag gråta för det var så gulligt! Känslostorm!

Nu ska jag bädda ner mig och hoppas på ett par timmars sömn trots allt. Att det ska vara så svårt. Tackar vet jag totalt utmattning. Man slipper tänka, grubbla, vrida o vända sig i sängen. Bara lägga huvudet på kudden och blunda. Lovely!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0