Livskvalitet!

Alice, Alfons och jag packade in oss i bilen och for in till stan! Vid stannade till på affären och köpte fika och for sedan ned till Djulö! Här finns en jättefin lekpark och vi har dukat fram allt smått och gott på en filt. Änderna gjorde oss sällskap men nu har dem försvunnit iväg. Kanske hittat någon annan att tigga hos ;)
Det här är livet och jag borde verkligen se till att göra sånt oftare. Det är nog därför jag mår som jag gör- jag har ägnat hjärnan åt fel saker! Ändring på det nu! Jag vill ju må bra och hinna njuta av mitt liv tillsammans med min familj!

Vi ska vara kvar här en stund till. Alice hittade två äldre flickor att leka med nu och sedan ska jag tvinga ner henne i vagnen och gå en sväng. Måste passa på att vara ute så mycket som möjligt för jag vet att det är bra för själen.

Saknar redan mamma som för tillfället sitter på planet till Guadeloupe tillsammans med A & A! Hoppas dom får en helt underbar resa! Jag är så avundsjuk men samtidigt förväntansfull! Ska bli kul att se hur dem uppfattar ön och vem vet.. Kanske åker dem/vi tillbaka dit! :)

Nu ska jag sola och leka med Alice :)

Ha en fantastisk dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0