Att vara trött..

Det här med sömnen håller på att ta knäcken på mig. Fy alltså. Det är tio ggr värre än att ha en liten bebis. Såå långdraget. Jag tänker varje dag att jag Inte ska sova dagtid för då kommer jag nog sova gott på natten, men det slutar med att jag bara ligger och vrider och vänder mig i sängen halva natten och när jag väl somnar är det en enda lång mardröm. Är totalt slut i både kropp och själ. Sover inget på dagen. Går upp 7 och lägger mig 23, men somnar oftast inte innan 1-2. Dem där timmarna med sömn räcker ju ganska långt- om man sover gott. Där är problemet. Måste hitta en lösning. Det hjälper inte att träna osv. Jag har provat allt.
Nu ligger jag i soffan- som en död sill. Ska jag vila lite kanske? Men då kan jag inte sova ikväll. Fasen, Vilks problem man har alltså!?

Kanske kan solen hjälpa mig att må bra? HOPPAS! Nästa lördag åker vi! Som vi längtar!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror du behöver börja rida igen!



PS. Alice var så duktig i söndags! :)

2012-05-08 @ 20:46:06
Postat av: Mysan

Jag tror du har helt rätt. Minns inte när jag red sist! :(

2012-05-13 @ 23:45:41
Postat av: Maria

Vi får ta o slänga upp dig på en häst nästa gång! Det skulle nog Alice tycka om att se! :)

2012-05-14 @ 19:13:05
Postat av: Mysan

Det tycker jag låter som en bra id'e! Åh vad kul det skulle vara! :)

2012-05-14 @ 23:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0