Vaken

Jag sitter ensam framför tvn och slötittar. Har haft sån jättejobbig ångest i ett par timmar ikväll och det är så jobbigt. Önskar att jag bara kunde gå och lägga mig och sova gott. Ingen ångest, inga mardrömmar. Få vakna utvilad.

Den här helgen har vart den bästa på lääänge! Massa mys, pyssel i trädgården, cykelturer, lekparkshäng, resan är bokad, grillkväll med bästa vännerna, bästa ridpasset för Alice. Älskar när Alice är glad! Hon tyckte verkligen det var jättekul på lektionen idag och så fort vi kom hem skulle hon visa pappa vad dem gjort. Hihi! Så söt! :)

Om 2 veckor åker jag, Alice och Zarah till Turkiet. Det ska bli så galet skönt. Jag läääängtar! 1 vecka utan massa måsten. Inget städa, tvätta, laga mat osv.
Vi ska bo på ett 5-stjärnigt hotell med all inclusive. Antar att jag kommer rulla hem. Jag ska vräääka i mig mat ;)

Nu ska jag kolla på tv!

Godnatt och KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0