olycka

Jahapp, då sitter man hemma igen. En hel vecka hann jag iaf jobba efter semestern, det var ju alltid något! Rekord? 
Men om det håller i sig så här, så kan jag gå till jobbet imorgon! Nu känns det mkt bättre mot i morse.
Det är aldrig populärt att vara hemma från jobbet när ordinarie personal har semester. Men det löste sig tack och lov!

Träffade en god vän idag. Vi gick på semester samtidigt, och han kom tillbaka idag, så vi har inte setts på 4 veckor, och idag berättade han att han har kommit till slutspurten på intagningen till Polishögskolan! HUR KUL ÄR INTE DET!? Jag är såå glad för hans skull och jag hoppas att han lyckas komma in!
Av nästan 9000 sökande, är det NU 900 kvar, och i början på september är det dem två sista dagarna att visa vad man går för. Då ska dem skriva uppsats och göra några andra psykologiska tester, om jag inte minns fel.
Jag håller verkligen alla tummar och tår för att det går bra för honom, nu när han äntligen har tagit sig så långt. Tror det är tredje gången han söker, och bara den här gången har det hållt på i nästan 6 månader (fys-test osv osv)

Nu sitter jag och väntar på att maten ska komma hemlevererad! En del har det riktigt bra, må jag säga :)

Återkommer senare ang gårdagen. Har en del att berätta! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Min bror kom in på polishögskolan till hösten, men han valde bort det :/ Lite synd kan jag tycka.. och synd om dem som kämpar hårt och inte kommer in att en sådan som han väljer bort sin plats för ett tillfälligt jobb i Norge och ny tjej...

2011-08-08 @ 12:45:18
URL: http://m4ri4.blogg.se/
Postat av: Mysan

Ja det låter lite galet, men ibland måste man följa sitt hjärta. Han kanske kommer på något Ännu roligare att jobba med i Norge :)

2011-08-08 @ 22:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0