Söndagen


Jag ligger fortfarande hemma. Jag trodde att det skulle bli bättre men det har snarare blivit värre, så jag får allt stanna hemma lite till. Så jäkla tråkigt. Jag är ju inte riktigt "sjuk". Jag har vart rätt så pigg fram till igår fm, då kände jag att kroppen börjar bli uttömd på all energi. Den har liksom tagit av allt som låg i reserven, så jag kände mig sååå trött och hade ont i huvudet. Låg på soffan och halvslumrade från kl. 18-23. Underbart!
Är det inte konstigt att kroppen passar på att krångla just när mottagningen har sommarstängt?
I vintras hade jag samma problem, och då var det julstängt. Haha! Lite komiskt. Går det inte över efter helgen så måste jag ringa i alla fall. Då får jag se över alternativen en gång till.

Kom på att jag skulle berätta vad jag var så nervös över i helgen. Det var så att min kära mamma hörde av sig. Jag vet inte vad som fick henne att göra det just nu, men i alla fall så var hon (och mina bröder) här i söndags och fikade. Hon bad om ursäkt för sitt beteende, och förklarade hur det låg till. Så nu känns det MYCKET bättre!
Jag glömmer aldrig sådana här jobbiga saker som händer, men jag kan lägga det på hyllan nu, och försöka fokusera på annat. Det är klart att man "är på sin vakt" hädan efter, men det är skönt att inte vara osams, med någon.

Jag skulle verkligen behöva åka iväg och handla kläder till Alice. Hon har stuckit iväg i längden nu under sommaren, så alla leggings/treggings är alldeles för korta. Vanliga mjukisbyxor sitter hyffsat fortfarande, men tröjor behöver hon också ha! Det kommer bli en dyr, MEN ROLIG, historia! Vem tycker inte om att shoppa?
Jag köpte några leggings och byxor när vi var på Gekås för en månad sedan, men det går åt en hel del till märker jag. Speciellt när det behöver ligga lite i korgen på dagis! Sen ska det ju inhandlas höstskor, vinterskor, overall och allt annat smått och gott! Tycker det är jättesvårt med sånt. Jag skulle vilja beställa över nätet, men jag orkar inte hålla på att skicka tillbaka om det inte skulle passa. Alice är jättesvår att köpa kläder till. Hon är så "tunn" men rätt så lång. Jaja, får se hur jag gör!

Den här står högst upp på min lista just nu. Men man vet ju aldrig vart det slutar :)
Självklart Didrikssons Tingnes! Bäst i Test 2010, och jag var JÄTTENÖJD med den Didriksson overall Alice hade förra året. Däremot är priset inte det bästa! Kostar från 899:- och uppåt!



Nu ska snart tösen hämtas på dagis, så det är bäst att göra sig startklar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0