So happy!

Oj vilken skillnad det är på ens humör när man mår bättre fysiskt! Äntligen börjar jag känna mig pigg och i och med det så mår jag även bättre i huvudet. Det är verkligen sååå skönt att vara frisk (ja, även om jag är halvdöv och täppt fortfarande) och jag har märkt stor skillnad nu. Uppskattar livet lite extra just nu!

Igår var jag och Alice och besiktigade bilen på efm. P och B har hållt på att laga den i flera omgångar, och just den delen gick igenom kontrollen, men sen.... kom ju domen så att säga. 4 saker som måste åtgärdas. Två större och två mindre. P började nästan gråta när jag visade pappret. Dom större sakerna är inga roliga saker alltså. Det är tur att han är duktig på bilar, vet inte hur mycket notan hade slutat på annars! Sådan sjukt tråkig utgift, måste jag säga! Finns roligare saker att spendera pengarna på, men nu har vi ju valt att bo som vi gör och då är bil ett måste! :S

Ikväll är det dags för julbord med jobbet. Har faktiskt ingen större lust (just nu iaf) men jag ska pallra mig dit och äta lite iaf hade jag tänkt. Några stjärnor saknar jag ju faktiskt och det ska bli kul att få prata av sig lite med dem. Dessutom så har jag ju en överraskning att berätta för dem! Det kommer nog sluta med en rolig kväll trots allt!

Ska försöka få fjutt på den där sura veden som ligger i kaminen. Det är iiiinte lätt! Tar ju evigheters evigheter innan veden torkar! Tips någon? Har inte så mycket plats att lägga ved på här inne för att den ska hinna torka! Ute är det ju bara blött.... och TRIST!


Förresten, julklappen/presenten till P skulle jag berätta om. Han trodde inte på mig när jag sa att den kostade 3000:-! Haha! Jag bara skrattade! Han fick nog lite panik och började fundera på vad han ska köpa till mig! Vi brukar inte lägga mer än max 1500:- på julklapp till varandra. Men han fick inget av mig förra julen så jag kompenserar upp det nu :)
Säg inget till honom! (hoppas han inte läser!!!) Ger er en ledtråd. En bild säger mer än tusen ord :)





Undra vad det kan vara? ;)

Ha en fab dag!




KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0