att vara stark!


Jag har suttit och läst igenom gamla blogginlägg från "den gamla tiden". Var väldigt många tårar som föll, och mycket hemska minnen som drogs upp. Varför plåga mig själv? Kan man verkligen undra. Men det är nog en del av processen! Idag mår jag bättre än på lääänge! Och en sak till- fy fan vad stark jag har vart. Det är ju helt otroligt!!! Jag är väldigt stolt över mig själv ska ni veta! Men jag har mina finaste vänner att tacka för mycket. Utan dom hade jag inte vart där jag är idag! ♥



Vi håller på att bygga här hemma, och det blir såååå himla fint och bra! Jag är så stolt över P som kan så mycket!Nu ska jag gå ut och inspektera!

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0