Lätt att lura sig själv...


Vet inte vad det är med min kropp just nu. Jag tror att jag skyller på värmen, men innerst inne är jag rätt så säkert på att jag aldrig skulle må såhär av "lite" värme. Jag älskar värme och hetta annars, men just nu är min kropp allt annat än ok!
Känner mig dizzy (yr, mitt huvud hänger inte med alls) trött som aldrig förr och allmänt hängig. Humöret är så jäkla SÄMST (Förlåt alla som får dras med det, Tina bland annat ;))
Humöret har vart så här i 2 veckor nu och jag börjar ledsna. Vill må bra och vara glad! Jag hoppas att det här går över snart! Kanske är det brist på något i min kropp? Ska försöka få i mig lite multivitamin så kanske det värsta går över! :)

Ikväll ska vi iaf ut och äta med dom finaste vännerna! Är så sjukt glad att jag har ER! Ni är den bästa energi-boostern för min kropp och själ! PUSS!

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag mår precis likadant! Det är så himla konstigt. Jag är inte alls mig själv. Har funderat på alla möjliga alternativ till varför men vet inte. Jag ammar ju och VC säger att han äter mig ur huset typ. Men att det bara skulle vara det? Hmm? Hoppas så på att få bli mitt vanliga PIGGA jag igen snart!!

2011-07-03 @ 16:58:05
URL: http://m4ri4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0