Semester...


Jag sitter och spanar efter en liten semestertripp för mig och min familj. Bara ett dygn eller två i en annan stad- och jag vet precis vilken jag skulle välja :)

Nu återstår det bara att fixa hundvakt, och att bestämma ett datum. I och med att P inte kan åka iväg när som helst, så måste vi vara rätt så flexibla. Det får nog bli söndag-måndag eller kanske torsdag-fredag eller fredag-lördag nästa helg! Måste fnula på detta för att få ihop det så bra som möjligt!

Det kommer bli LOVELY att få lite egentid att bara rå om varandra och mysa! Vi är väldigt dåliga på det just nu :S





Kommentarer
Postat av: Malin

Du vet att Affe-gullet ALLTID är välkommen till mig! :-)

2011-07-14 @ 18:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0