Shopping


Gah, det blir inte många knop idag. Nyköpings-resan blev inställd, och det tackar jag för. Har så santslöst ont i huvudet idag. Är det medicinen, vädret eller bara vanlig huvudvärk? Det är frågan det. Jag har hållt mig i soffan sedan ett par timmar tillbaka, men nu börjar jag bli riktigt rastlös...

Ska ta på Alice lite kläder (hon älskar att springa runt naken, nudist javisst?) och bege mig till stan. Ska kolla efter en kavaj + ett par nya solglasögon till mig själv och byta ett par shorts som Alice är alldeles för smal för :(


Finns mycket fina kavajer, denna är lite mer "jackkavaj", och jag har tänkt mig en "riktig" kavaj. Återstår att se om jag ens hittar någon som faller mig i smaken. Jag är ju väldigt kräsen när det kommer till mig själv :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0