Behöver kläder!!!


Jag skulle kunna stoppa ner nästan alla mina kläder i några sopsäckar och lägga i en UFF-låda. Jag använder i stort sett bara 10 plagg, på sin höjd. Inte konstigt att man alltid känner sig "ful" och tråkig. Uschanimig!

Jag skulle behöva uppdatera min garderob, och jag har vart på väg ett flertal gånger men det slutar alltid med att jag antingen kommer hem med kläder till P och Alice, eller något plagg till mig själv, men som ser exakt ut som ett som jag redan har. Hänger ni med?
Jag skulle behöva en personal shopper! Någon som kan följa med mig till affären och plocka på mig lite snygga och användbara plagg, som passar mig och min kropp (och livsstil).
Jag längtar efter att få klä upp mig och känna mig fin. Det var länge sen nu. Dock skulle jag behöva fixa mitt hår innan något sådant händer ;) Det är mycket nu. Önskelistan...
* En frisör
* En personal shopper

:)

Sitter ensam hemma. Alicen sover sen en stund tillbaka. Hon har blivit en riktig nattuggla och det är så himla jobbigt att tvinga upp henne såå tidigt på morgonen när det är dagis och jobb. I morse var den värsta morgonen ever. Hon var jätteledsen och jag ville bara krypa ner i sängen med henne igen. Men icke. Det var bara att försöka få henne på bättre tankar, och det gick som tur var ganska fort!

P är iväg på festligheter. Jobbet har "sommarfest" i spöregnet. Underbart att sitta i ett stort tält och huttra. Tur att man slipper sånt. Antar att dom inte blev så långvariga i tältet utan hamnade någon annanstans.

Helgen är i stort sett oplanerad och det känns så himla skönt med tanke på att jag har fått tillbaka huvudvärken och det dåliga allmäntillståndet. Jävla blodtryck! :S

Nu.... BB!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0