Helgen är förbi..


Jag sitter i soffan och softar ner efter en helg tillsammans, hela familjen. Så skönt att äntligen vara samlade igen! Sambon var väldigt saknad här hela veckan! ♥

Idag har vi vart iväg till trädgårdshandeln och köpt på oss MASSOR med blommor. Det blev en dyr affär... men fin! Vi fick med oss en hel hög med blommor och jord och vi har ägnat hela eftermiddagen åt att planera och fixa i trädgården. Vilken härlig dag det blev! Nu vill jag bara att det ska växa upp och tjocka på sig. Jag är allldeles för ivrig. Inget tålamod öht :)



Det fick dessutom följa med två tomatplantor hem. P och jag valde varsin, nu hoppas vi bara på att dom tar sig. Men det borde dom, iaf i vårt uterum/altanen. Det är sjukt varmt (o skönt) där under dagarna och kvällarna nu så det kanske blir några tomater i sommar! Lovely!

Snart börjar BB. Söndagsmys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0