Många dagar mellan inläggen...


Det har vart en riktig tråååkhelg. Jag har fått sovmorgon två dagar i rad (LYX! Älskar min sambo MASSVIS!)
Men jag har både vaknat OCH somnat med huvudvärk, och idag på lunchen, tog jag faktiskt och stoppade i mig två alvedon. Jag försöker hålla mig borta från allt vad mediciner heter (dum som jag är!) och det hade jag faktiskt kunnat göra denna gång också- för dom hjälpte inte ett skit. Det braiga med det är att jag inte behöver fundera mer på vad felet är. Det är nämligen BT som skjutit i höjden igen. Allt pga jobbet. Bläk! :(

Idag fick vi spontanbesök av "moppa" (=Alice morfar). Han kom nyligen hem från Thailand igen, efter en minisemester på 2 veckor. Den här gången kom han dock inte hem ensam. Hmm. Han har sin nya "tjej" med sig. Trevligt värre. Vet inte om jag har tagit in allt ännu. Känner mig ganska så känslokall inför allt detta? Jaja, han frågade faktiskt ifall vi ville träffa henne. Vad svarar man på det? *huh*
Iaf så bestämdes det att dom skulle komma hit någon dag. Jag vill inte vara dum. Är han lycklig borde jag vara glad för hans skull. Men det är svårt när jag vet att mamma mår så fruktansvärt dåligt :S

Han berättade också om sitt hus i Ban Krut. Han håller på och renoverar det, och har köpt möbler osv. Så vi kunde få åka dit och använda det när som helst. 100 meter från stranden. Det låter som ett paradis. Inga turister. Långa, tomma stränder, perfekt för barn. Vi får väl se om vi åker dit någon gång. Framtiden får utvisa!

Alla ligger och sover här hemma, och jag funderar på att dra mig till sängen jag också. Det är slut på "En unge i minuten" nu så jag kan lika gärna sova! Har en tuff dag framför mig imorgon igen.

Ha en härlig kväll!




Kata Beach, april -11



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0