VAB


Är hemma med Alice idag igen. Vi delade på det igår. Men idag tog jag det själv. P kom hem tidigare från jobbet igår morse, så jag hann köra morgonpasset på jobbet och åkte sedan hem och tog Alice så P fick sova. Då var han näst intill död. Han hade vart vaken sen innan 7 dagen innan. Dessutom hade han suttit och gjort prov på natten. Duktiga han! ♥

Alice är dunderförkyld. Täppt i näsan ena stunden, nästa så rinner det som världens syndaflod. Usch! Men ingen feber tror jag. Har inte kollat idag. Får nog bli dagis imorgon!? HOPPAS! Vill jobba! Klättrar på väggarna när jag är hemma och gör iiiingenting!

Jag funderar på att åka iväg och köpa en skrivare. Vi har ju ett stort åbäke som P har fått av någon!?
JAG HATAR DEN! Den är sjukligt stor och klumpig och den tjuter som en brandvarnare när man sätter igång den. Den larmar om allt möjligt. Vill bara häva ut den ur fönstret.
Så.... En liten smidig sak vore på sin plats. Dessutom vill jag ha en som kan kompiera/scanna också! Våran förra hade det, och den var kanon! Undra vart den tog vägen? P sa att den var trasig. Hmm....
Skulle behöva kopiera lite stuff, och jag orkar inte åka runt och leta efter en maskin. Näää, sånt måste man ha hemma! Får ta en funderare på det här!

Handla mat ska jag också göra. Det ekar i kylen!


Alice har hittat glassbyttan som stod på tining på bänken. Överlycklig! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0