borttappat inlägg..


Jag klantade till mig totalt förut. Hade suttit och skrivit ett långt inlägg men så glömde jag publicera det direkt, och sen var det borta när jag väl skulle göra det. Irriterande!

Imorgon händer det något spännande! Jag har inte bara lovat Alice att jag ska lämna henne på dagis, utan jag ska stanna kvar där ett par timmar också. Det var en lycklig tjej! Hon har pratat om det hela eftermiddagen och kvällen! Gullungen! :)
Eftersom jag aldrig hade möjlighet att vara med på inskolningen förra året, så tänkte jag att jag skulle passa på nu när jag har möjlighet! Och det ska bli såå mysigt!
Alice berättade också att vi ska gå till gymnastikhallen och leka med bollar. Och att jag var tvungen att ha väst på mig när vi ska gå dit. Hon har verkligen full koll på läget. Det ska bli så kul att se vad dom gör där under dagarna.

Tidigare idag tog jag tag i hemmet. FAN också! Armen som har vart bra i ett par dagar nu är tillbaka på ruta ett. Usch, jag vill inte ha det såhär. Ska jag aldrig kunna göra något mer?! :( Jag hoppas att sömnen kan göra underverk!
Jag är så klantig, men jag var verkligen tvungen att dammsuga och tvätta golven (ingen annan som gör det *muttrar*). Med två galna hundar och en katt, som släpar in allt möjligt så behövs det göras ibland. Och igår spillde jag ut välling över golvet, så det var bara att ta tag i det idag! Och apropå hundarna. FY tusan för att ha en grythund! Idag när vi gick spåret hittade Elsa något hål nere i kärret. Just där är det världens översvämning så det säger sluuuurp om skorna när man måste försöka ta sig igenom kärret. Elsa slafsade gladeligen igenom det där, utan bekymmer, och när hon började kraffsa och gräva förstod jag att hon skulle bli kvar en stund. Det tog x antal minuter och jag och Alfons hann gå en bra bit innan hon kom efter oss. Och då var hon inte speciellt vacker kan jag meddela. Urk! Efter den rutten i skogen blev det dusch för oss alla tre :)
Nu har Elsa åkt hem, och jag måste säga att det är väldigt skönt att "bara" ha Alfons. Gammelgubben! Han måste vara världens snällaste hund! ♥

Klickade hem lite favoriter idag också. Hoppas bara att det passar! Jackan är i storlek 176 (?) i barnstorlek. Den kan bli föör stor. På byxor har jag max 164. Som sagt, hoppas den passar!

 Gillar fortfarande inte nätshopping, men jag har varken ork eller lust att springa in och ut ur massa butiker. Jag kan lixom inte få ihop något bra ändå. Tycker mycket är fint, men så fort jag provar känner jag mig bara.... ful. Trist känsla. Tidigare har jag kunnat ta vad jag velat ha i min storlek, och det har suttit bra oavsett. Men det är andra tider nu! :S



Svart jacka i skinn-imititation

&

En rosa oversize tröja



Jag borde verkligen sova nu. Ska upp om 6 timmar! Godnatt kära ni ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0