En frostig dag


Jag tappade lusten till att blogga igen. Det är, som många andra bloggare skriver nu också, oerhört tråkigt att blogga när man sällan får någon feedback osv. Men det kanske är något med höst/vintermörkret?!
Jag har ju iofs sällan fått kommentarer trots att det är en del som läser, men eftersom det är många som tagit paus nu så har jag förstått att det är samma för många andra. Trist är det iaf :( Även om jag mest skriver för min egen skull så är det roligt när någon kommenterar ibland.

Jag är fortsatt sjukskriven. Däremot vet jag inte hur det blir med FK och sjukersättning. Ska ringa och prata med dom snart, och se hur dem ställer sig till det. Läkaren varnade mig. Om det inte blir godkänt måste jag börja jobba imorgon trots allt. Pengar måste in på kontot, speciellt nu när det snart är jul och allt. Alltid ska det finnas ett orosmoment i livet. Konstigt det där!

M och jag drar iaf igång en intensivbehandling med akupunkturen nu. Jag har märkt att det blivit bättre i armen, så jag hoppas det här ska göra susen. Annars vet jag inte vad vi ska hitta på? Tror inte M heller visste. Men men, nu håller vi tummar och tår att det här blir bra. Jag håller på och klättrar på väggarna här, samtidigt som jag vill att jag ska bli helt återställd.

Nu ska jag och Alfons gå och hämta Doris, sen blir det en sväng i spåret. Wish me luck! :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får hoppas att armen vill bli helt bra! Den är bra att ha när vi ska bli kockar ;)

2011-11-16 @ 15:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0