Grillad!

Haha, jag tror att jag svimmar! Jag sitter och slötittar lite på Malou i Efter tio. Hon grillar den fd. Sverigedemokraten William Petzäll, och jag vill nästan gömma mig under täcket här. Han fick ju sparken från partiet efter att ha fått tvångsvård (tror jag?) och att det framkommit att han har missbruksproblem.
Väldigt söt kille, och han har faktiskt svar på dem flesta frågor hon ställer, men en del är luddigt. Klart han måste försvara sig, stackarn.
Jag tänker som så att han är ung (24 år) och förhoppningsvis har han lärt sig något av dem här misstaget han gjort. Han är bara en människa. Alla har vi gjort våra misstag, en del större än andra. Men ändå!
 
Nu är det ju så att en riksdagsman måste vara vid sina sinnesfulla bruk iom att han sitter och beslutar, och det kan vara avgörande för oss som lever i Sverige, så att han ska få sitta kvar som riksdagsman känns ju lite halvdant. MEN, alla kan förändras, och jag hoppas att han tar det här på allvar!


Nu sitter jag och spanar efter ett par vinterskor/kängor/stövlar. VAD ska man ha? Jag är ju ute ganska mycket och behöver ha ett par varma, och gärna med lite högre skaft. Usch, jag skulle behöva ha någon som bestämmer åt mig. Jag vet inte alls vad jag passar i och om man rådfrågar så tycker dem man frågar olika. Haha!

NU- SPÅRET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0