Nattuggla


Jag tänkte bara upplysa er om att bloggen kommer att stängas (läs låsas) för alla inom en snar framtid. Jag känner att jag har så himla mycket jag skulle vilja skriva om, men samtidigt känner jag mig så begränsad. Jag vill inte hålla inne på massor, utan det är meningen att bloggen ska hjälpa mig att gå vidare och släppa allt som jag har inom mig. Det gör den inte nu. Jag får sålla bort massvis med tankar, för att inte sätta mig själv i klistret.
Tanken att lägga ner bloggen helt har funnits många gånger, men samtidigt vill jag kunna gå tillbaka och läsa det som är NU, sen...

Kanske kommer den öppnas för er sen igen, när jag har fått skriva av mig lite, och kommit vidare!

Kärlek och kramar till ER!



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad tråkigt! Men samtidigt förstår jag dig så väl! Kram till dig!

2011-11-23 @ 14:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0