Paket


Oj, beställningen på jackan och tröjan gick undan. Fick lapp redan i förrgår att den kommit, men har inte hunnit hämta den förrän idag. Jackan satt som ett smäck! Dundersnygg! Tröjan är jag däremot besviken på. Jättetunn. Men den får stanna för den var så billig. Och den är söt! Får visa bild någon gång :)

Har vart riktigt effektiv både igår och idag. Tagit tag i massa samtal som jag skjutit på, vilket alltid är otroligt skönt efteråt! Och sen har jag kastat och sålt massa saker som jag inte vill ha kvar. Bland annat en vinterjacka. Vad kul det är när man får pengar för saker som man tänkt kasta. Hihi! 150:- hit och 150:- dit. En gammal (ful) vinterjacka blev en helt ny höst/vår-jacka istället. Sånt gillas!

Nu ska jag maila lönekontoret. Måste få reda på vad som är rätt och fel. Ingen verkar ha koll så hon är mitt sista hopp här!

KRAM till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0