AW


Igår hade vi lite after work på jobbet. Jag vet inte vad som hände riktigt, men det var många som inte kunde komma av olika anledningar, och det var nog bra så, för vi som var där hade sjukt kul ändå!

Y 46 år, J 42 år, J 21 år (kille), T 29 år och jag! En härlig blandning kan man lugnt säga!
Vi spelade *harkel* Texas holdem poker och plump, pratade allvar, fotade och tvättade mig i tvättmaskinen. Ja herregud, ni hör ju hur kul vi hade! Haha! Vi har bildbevis på det mesta också, så det kanske kommer in någon bild här under dem kommande dagarna.
T blev full som en spruta, vilket nog var det roligaste. Det behövde hon! Haha! Sen gick vi ut. Alltid lika tråkigt! Varför går man ut? Träffade lite stjärnor iaf, men jag tog bussen hem vid 01.30, det var precis lagom för mig!

Apropå busschafförer. Varför ska dom alltid vara så sura? MORR! Jag var verkligen inte otrevlig på något sätt alls, men jag fick höra både det ena och det andra. Han tog nog för givet att jag var en jobbig, dryg och full tonåring (ibland skulle det inte skada att se liiiit äldre ut) som inte passade busstiderna. Jag råkade komma 10 sekunder för sent, har inte åkt buss dem senaste 10 åren typ, så jag hade ingen aning om hur man betalar. Men det löste sig och det blev en väldigt billig hemresa om man jämför med dem tidigare :)
Det var riktigt skönt och jag fick sovmorgon ända till kl. 10 då P blev inringd till jobbet akut, så han var tvungen att fara iväg. Alice somnade strax efter att han åkt, så det är lugnt här hemma :)

Undra vad man ska hitta på idag? Ska nog bara mysa och uppskatta det jag har lite extra idag! Underbara människor som finns runt omkring mig! ♥ 

Ha en underbar helg ni fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0