Big changes!



Första steget ur en jobbig tid är FÖRÄNDRING! Och JAG har tagit tag i det nu. Äntligen skulle man kunna säga.
Ännu mår jag inte bra, men någonstans långt där framme ser jag en glimt av det bättre. Bort från det gamla som har vart jag i 27 år... och in i en ny tid. Ett nytt liv skulle man nästan kunna säga. Jag kommer alltid vara bunden till det gamla, men jag behöver inte längre kopplas till det på samma sätt. Berättar mer när det är klart! :)

Egentligen borde jag verkligen inte klaga. Jag har allt jag vill ha (ja, förutom en ny garderob, en snygg bil osv osv, men det är en helt annan femma). Jag har en sjukt snäll sambo/pojkvän, en underbar dotter, ett fint hus som är under utveckling, underbara vänner som alltid finns där. Ja listan kan göras lång.... men ändå är det något som fattas. Det är sjukt svårt att sätta ordet på det. Det måste nog upplevas helt enkelt!

Idag är Alice sjuk :( Vi som hade planer på att åka och hälsa på mammas häst på fm. Ja, mamma har köpt en häst! Så nu kanske jag kan börja rida igen också, ännu mer förändring! Bra bra! :)

Dags att ta sig ut med hundskrället, sen återstår det att se vad dagen har att bjuda på!

Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0