Börjar 2012 med att stänga...

Ja, nu blev det gjort. Mest därför att jobbsituationen är alldels för omvälvande och skör. Jag vet inte exakt vilka som läser och vill inte riskera att bli av med jobbet, även om det skulle vara j*vligt skönt! Får man säga så?! Ja visst...
Idag blev en riktig pajas-dag på jobbet! Visste för det första inte vem jag skulle få jobba med tills jag kom till arbete och såg T. Skööönt med ett bekant ansikte! Sen kom ju motgång efter motgång.
Min chef är en jäkla gris och vända-kappan-efter-vinden-typen! Hon har noll känslor och empati, och jag är rätt säker på att hon har någon slags diagnos. Hon törs dock inte ta upp problemet (hennes) med mig utan ska skälla ut mig genom T. Stört! Ibland undrar jag hur gammal hon är...

Ska bli skönt att kunna skriva av sig helt och hållet nu. Däremot orkar jag inte göra det idag, då min sömn inatt var i stort sett obefintlig! 3 timmar... Jag slumrade på soffan ikväll, men jag vaknade rätt snart igen. Ögonen gick i kors. Försökte spara sömnen till i natt. Det ska bli sååå skönt att få krypa ner snart... :)

Ha en god natts sömn kära ni!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0