Deppigt...


Usch, eftermiddagen och kvällen har vart urtrist. Jag vill göra något men vet inte vad. Känner mig... åsidosatt? Eller jag vet inte vad jag känner. Förvirrad ända in i benmärgen?
Jag är hungrig, men mår illa så fort jag tänker på mat, och jag vill inte äta. Känner mig flobbig. Jag är trött, trots att jag sovit mer än väl. Och så deppade jag ihop totalt när jag läste det där om antagningsstoppet. MEN jag ska inte ge upp. Min snälla vän T (som håller på att plugga till Syokonsulent?) har massa kontakter och kan hjälpa mig OM jag inte blir antagen den här gången. För övrigt så har hon jobbat på mitt jobb, så hon vet vad jag står ut med just nu. "Du måste komma därifrån Mysan- det är verkligen på tiden!" sa hon när vi var och klippte oss förut.
Ja, motgångar... dessa motgångar! Någon gång ska det väl vända...
"En liten bit i taget, och du kommer komma långt" upprepar jag i mitt huvud.

Nu väntar jag på att mannen ska bli klar med maten. Tacos! Kanske kan det slinka ner en tacos, trots allt!

Sitter föresten och letar bikini på nätet. Vart köper man sånt mitt i vintern? Kollat Ellos osv. men hittar inget snyggt. Slutar nog med en svart ändå. Funkar alltid! Skulle verkligen behöva prova innan jag köper. Får se hur jag gör.. Det är ju så lätt att klicka hem något annars. Slippa få den där ångesten i provhytten, med alla speglar och lampor överallt!

Dags för mat... Hoppas ni har en mysig lördagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0