Önskan


Denna blazer står högt upp på min önskelista just nu. Den kommer från Ralph Lauren och ger mig stort vill-ha-begär! ÄLSKAR att ha kavaj. Kanske lite kontorsnisse över mig? :)






I natt drömde jag om att jag fick ett nytt jobb, på ett företag i stan. Jag var så sjukt glad! Det bara bubblade inuti mig. Men det gick över fort när jag vaknade. Åh vad jag önskade att det var sant! Vill verkligen inte tillbaka till mitt jobb. Vill göra något helt annat! Men VAD?

Jag ska lägga mig och läsa en stund. Har sovit så illa i natt (och resterande nätter den senaste veckan). Måste försöka hitta energi någonstans ifrån då jag har tusen saker som behöver göras innan lördag. Det ska bakas en del, fönstren behöver verkligen tvättas (har skjutit på det pga att dem inte sopat gatorna här i byn förrän IGÅR!), handla presenter, trimma hunden osv osv. Inte nog med det så händer det massor med tråkigheter inom familjen som gör att jag inte riktigt har ork att ta tag i allt. Jag har verkligen nog med mig själv, men har svårt att bara vara ego när det handlar om familjen. Ibland får man helt enkelt bara bita ihop och köra på. Det är tur att jag inte jobbar nu iaf.

Jag lovar att berätta om resan. Kanske dyker det upp lite foton också! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0